DOAR LA NOI GASITI

9.9.15

Crema de tataneasa

   ALIFIE DE TATANEASA PENTRU UZ EXTERN - Se foloseşte la ungerea articulaţiilor dureroase, seara, urmată de o compresă caldă, uscată, cîteva zile la rînd. Se poate dovedi utilă şi pentru urgentarea vindecării rănilor vechi, parezelor, luxaţiilor (în amestec cu extracte de arnică) şi bătăturilor dureroase.

Sursa : Leacuri din batrani






   Eu am preparat crema doar cu apa.
   Am lasat radacina de tataneasa la inmuiat cu apa calduta o jumatate de zi , dupa care am pus-o in cana batidorei si am mai daugat putina apa tot calduta. Am oprit batidora cand a inceput amestecul sa semene a alifie . Are un aspect cremos.
O aplic in fiecare seara pe genunchiul sotului meu si il infasor cu un pansament.
Dupa primele trei nopti deja se simte mai bine.
In linkul pe care l-am lasat mai sus aveti si alte retete de creme si amestecuri si intrebuintarile lor.


Puteti citi si : Crema de galbenele

Despre noi

Functionam ca magazin alimentar din 2007 si din 2013 suntem importatori. Datorita ofertei slabe de produse traditionale romanesti de pe piata de alimente din Madrid, in urma cu 4 ani am inceput sa aducem direct din fabrica mezeluri, varza murata, branzeturi...etc. Cautam marci mai putin cunoscute, dar care respecta retetele traditionale din diferitele zone de unde provin.

Va invitam sa le probati !